Aktuální sdělení
TŘÍDNÍ SCHŮZKY
V úterý 1. října 2024 v 15.15 hodin se uskuteční plenární zasedání SRPŠ v jídelně školy.
Po skončení budou schůzky ve třídách – asi v 15.45 hodin 2. stupeň a v 16 hodin 1. stupeň.
Pro žáky 9. tříd a jejich rodiče proběhne v 16 hodin v jídelně setkání se zástupci středních škol a učilišť.
SBĚR PAPÍRU
Ve středu 23. října od 13.30 do 16 hodin, ve čtvrtek 24. října od 7 do 7.30 hod. a od 13.30 do 16 hod., v pátek 25. října od 7.00 do 7.30 hodin se na dvoře obou budov školy uskuteční sběr papíru.
SBÍRÁME NOVINY, ČASOPISY, KANCELÁŘSKÝ PAPÍR, LETÁKY, KNIHY BEZ DESEK, SEŠITY …
NESMÍ TAM BÝT: LEPENKA, KARTON, PLASTOVÉ PŘÍMĚSI, ŠANONY, FOLIE, KOPÍRÁKY, SAMOLEPKY, TVRDÉ KNIŽNÍ VAZBY, TEXTIL, DŘEVO, KOV, SKLO, PROVÁZKY, LEPICÍ PÁSKY (ANI KRABIČKY OD ČAJŮ A SUŠENEK), … = vše, co není tiskový papír
Výtěžek bude věnován na charitativní účely a pro podporu financování akcí pro žáky.
POVODŇOVÁ SITUACE – provoz školy
Povodňová situace je v některých částech obce Nivnice vážná.
Informujeme, že škola v pondělí 16. září bude v provozu. Rozvrh hodin bude upraven – zkrácen podle aktuální pondělní situace. Žáci, kteří jsou/budou povodní ohroženi, budou omluveni.
Situace se může změnit. V průběhu neděle a pondělí předpověď počasí ještě hlásí další deště. Sledujte sdělení na webu školy.
Toto sdělení je vydáno v neděli 15. září v 10:00 h.
PROHLÁŠENÍ ZŠ A MŠ J.A.K. NIVNICE k výuce ZUŠ v prostorách naší školy
Rádi bychom uvedli na pravou míru mylnou informaci, která se šíří mezi nivnickými rodiči žáků ZUŠ v Uherském Brodě.
Zpráva, že paní ředitelka a paní učitelky 1. st. znemožňují výuku ZUŠ, je nepravdivá.
Dříve bylo v ZŠ méně žáků a 1. stupeň měl pouze osm tříd. Venkovní učebna a jedna učebna v přízemí budovy byly volné a výuka ZUŠ zde mohla probíhat bez časového omezení. V současné době má škola mnohem více žáků a deset tříd, což znamená obsazení všech tříd a plnou kapacitu. Takže i v těchto dvou třídách probíhá plnohodnotná výuka, která zahrnuje mj. také odpolední vyučování, náboženství, pedagogickou intervenci, doučování, kroužky, konzultace, úklid třídy apod. Výuku v základním vzdělávání nejde rušit ani zkracovat, je ze zákona povinná. Třídy jsou přirozené pracovní prostředí paní učitelek a ty mají právo se zde připravovat a dělat svou práci. Přesto paní učitelky s paní ředitelkou vyšly ZUŠ maximálně vstříc a nabídly jí tento časový rozvrh:
Venkovní učebna (5. třída) PO – ST od 15:00, ČT od 14:30, PÁ od 14:00
Učebna v přízemí (2. třída) PO, ÚT, ČT, PÁ od 14:30, ST od 14:00
V minulém školním roce nabídnuté časy ZUŠ pro výuku plně nevyužila.
ZUŠ může také volit další prostory k výuce, které jí byly ze strany Obce a Orla Nivnice nabídnuty již v minulém školním roce.
Výuka hry na nástroje je pro žáky přínosná a všichni ji v naší škole podporujeme. Pokud v budoucnu bude v ZŠ méně tříd, rádi prostory nabídneme ZUŠ v dřívějším čase.
ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2024/2025
Slavnostní zahájení školního roku proběhne v pondělí 2. září 2024 v 9.15 h na nádvoří dolní školy. Obědy se vydávají v 11.00 – 12.00 h.
Školní družina zahajuje činnost od úterý 3. září.
INFORMACE KE ŠKOLNÍMU STRAVOVÁNÍ – ZMĚNA TERMÍNU ODEVZDÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK
Školní jídelna oznamuje změnu termínu podávání přihlášky ke stravování pro nastávající školní rok 2024/2025 pro žáky prvních tříd, nové žáky a žáky, kteří nevyužili elektronické přihlášení v aplikaci Strava.
Přihlášky se budou z provozních důvodů odevzdávat v kanceláři vedoucí školní jídelny:
v úterý 27. 8. 2024 8:00 – 12:00 h
ve středu 28. 8. 2024 12:00 – 16:00 h
POMŮCKY DO VÝUKY PRO ŠKOLNÍ ROK 2024/2025
ÚŘEDNÍ DNY O PRÁZDNINÁCH
16. 7. 2024 8.00 – 14.00 h
13. 8. 2024 8.00 – 14.00 h
INFORMACE KE ŠKOLNÍMU STRAVOVÁNÍ
Přihlášky ke stravování pro školní rok 2024/2025 pro žáky 2. – 9. tříd je možné podat elektronicky na https://app.strava.cz/ v termínu od 19. 8. 2024 do 29. 8. 2024.
Veškeré informace o stravování najdete ve vnitřním řádu školní jídelny, který je zveřejněn na internetových stránkách školy.
ŠKOLNÍ STRAVOVÁNÍ 2024_25 – další informace
MÁJOVÁ VESELICE
TŘÍDNÍ SCHŮZKY, KONZULTAČNÍ ODPOLEDNE
V úterý 23. 4. 2024 v 15.15 hodin se v budově dolní školy konají třídní schůzky pro rodiče žáků 1. – 5. tříd.
Ve středu 24. 4. 2024 od 15 do 17 hodin se koná v budově horní školy konzultační odpoledne pro rodiče žáků 6. – 9. tříd.
ZÁPIS DO 1. TŘÍDY ZŠ
Zápis dětí do 1. třídy základní školy pro školní rok 2024/2025 se koná v úterý 16. dubna 2024 v 14:00 – 17:00 h v budově 1. stupně ZŠ Nivnice.
Více informací najdete ZDE
ÚČETNÍ – pracovní nabídka
Základní škola Nivnice přijme do pracovního poměru účetní na plný pracovní úvazek. Více informací ZDE
KAMEROVÝ SYSTÉM
Od 7. 12. 2023 je v provozu kamerový systém školy, který monitoruje vchody do budovy horní školy Komenského 101. Systém byl naistalován z důvodu zvýšení bezpečnosti, ochrany majetku a zjištění pohybu cizích osob v budově školy. Systém funguje v souladu s GDPR.
VÁNOČNÍ KONCERT S JARMARKEM
STÁVKA 27. 11. 2023 JE POTVRZENA
Vážení rodiče,
všichni zaměstnanci naší školy se 27. 11. 2023 připojí k celostátní stávce vyhlášené školskými odbory. Z těchto důvodů nelze v tento den zabezpečit provoz žádného střediska naší školy.
ZŠ, MŠ, školní družina i školní jídelna včetně obědů pro cizí strávníky nebudou v pondělí 27. 11. 2023 v provozu.
Informace školských odborů zde: Stávka_informační letáček Dopis školských odborů rodičům
KONZULTAČNÍ ODPOLEDNE
V úterý 28. 11. 2023 od 14 do 17 hodin se koná v budově dolní školy konzultační odpoledne pro rodiče žáků 1. – 5. tříd.
Ve středu 29. 11. 2023 od 15 do 17 hodin se koná v budově horní školy konzultační odpoledne pro rodiče žáků 6. – 9. tříd.
STÁVKA – předběžné informace
Vážení rodiče,
z médií se dozvídáte, že Vláda ČR připravuje ve školství soubor restriktivních opatření. Jejich schválení bude mít výrazný negativní dopad na organizaci a kvalitu vzdělávání vašich dětí.
Školské odbory v celé ČR plánují protest – výstražnou jednodenní stávku proti nekoncepčním zásahům do fungující vzdělávací soustavy.
Předběžně vás informujeme, že zaměstnanci ZŠ a MŠ Nivnice jsou připraveni zapojit se do jednodenní stávky v pondělí 27. 11. 2023 uzavřením celého provozu školy (ZŠ, MŠ, ŠD, ŠJ).
Jednání Vlády ČR stále probíhají, je možné, že dojde ke změnám. Informace o tom, zda se avizovaná stávka ve školách uskuteční, přineseme v týdnu před stávkou, nejpozději však 24. 11. 2023.
TŘÍDNÍ SCHŮZKY
Ve čtvrtek 5. října 2023 v 15.15 hodin se uskuteční plenární zasedání SRPŠ v jídelně školy.
Po skončení budou schůzky ve třídách – asi v 15.45 hodin 2. stupeň a v 16 hodin 1. stupeň.
Pro žáky 9. tříd a jejich rodiče proběhne v 16 hodin v jídelně setkání se zástupci středních škol a učilišť.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ
V pondělí 11. 9. 2023 ve škole nepůjde elektřina. Výuka proběhne v běžném rozsahu, k obědu budou mít žáci studený balíček.
Školní družina bude v provozu.
POMŮCKY DO VÝUKY PRO ŠKOLNÍ ROK 2023/2024
ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2023/2024
Slavnostní zahájení školního roku proběhne v pondělí 4. září 2023 v 9.15 h na nádvoří dolní školy. Poté následuje šerpování a přivítání prvňáčků s paní učitelkou ve třídě.
Obědy se vydávají v 11.00 – 12.00 h.
Školní družina zahajuje činnost od úterý 5. září.
PŘIHLÁŠKY KE STRAVOVÁNÍ ŽÁKŮ ZŠ PRO ŠK. ROK 2023/2024
Přihlášky ke stravování se budou přijímat kanceláři vedoucí ŠJ v budově horní školy
- v pondělí 28. 8. 2023 12.00 – 16.00 h
- v úterý 29. 8. 2023 8.00 – 12.00 h
- ve středu 30. 8. 2023 8.00 – 12.00 h
Přihláška ke stažení zde: Přihláška ke strav._žáci v ZŠ_2023-2024
LETNÍ PRÁZDNINY
Úřední dny v době letních prázdnin jsou ve dnech 17. 7., 7. 8. a 28. 8. 2022 v době 8.00 – 12.00 h. Kancelář je v budově horní školy.
SLAVNOSTNÍ UKONČENÍ ŠKOLNÍHO ROKU
Slavnostní ukončení školního roku 2022/2023 proběhne v pátek 30. 6. 2023 pro žáky
- 1. – 8. ročníku v 7.40 h na nádvoří dolní školy
- 9. ročníku v 9.15 h v budově obecního úřadu
Obědy se v tento den vydávají od 11 do 12 hodin.
SCHŮZKA RODIČŮ BUDOUCÍCH PRVŇÁČKŮ
V pondělí 12. 6. 2023 v 15.30 h se v budově dolní školy koná schůzka rodičů budoucích žáků prvního ročníku.
MÁJOVÁ VESELICE S POLONÉZOU
TŘÍDNÍ SCHŮZKY, KONZULTAČNÍ ODPOLEDNE
Ve středu 19. 4. 2023 se v 15.15 hodin konají v budově dolní školy třídní schůzky pro rodiče žáků 1. – 5. tříd.
Ve čtvrtek 20. 4. 2023 se od 15 do 17 hodin koná v budově horní školy konzultační odpoledne pro rodiče žáků 6. – 9. tříd.
SBĚR PAPÍRU – 19. 4. – 21. 4. 2023
Ve středu 19. dubna od 13.30 do 16 hodin, ve čtvrtek 20. dubna od 7 do 7.30 hod. a od 13.30 do 16 hod., v pátek 21. dubna od 7.00 do 7.30 hodin se na dvoře obou budov školy uskuteční sběr papíru.
Výtěžek bude věnován na charitativní účely a pro podporu financování akcí pro žáky.
SBÍRÁME NOVINY, ČASOPISY, KANCELÁŘSKÝ PAPÍR, LETÁKY, KNIHY BEZ DESEK, SEŠITY …
NESMÍ TAM BÝT: LEPENKA, KARTON, PLASTOVÉ PŘÍMĚSI, ŠANONY, FOLIE, KOPÍRÁKY, SAMOLEPKY, TVRDÉ KNIŽNÍ VAZBY, TEXTIL, DŘEVO, KOV, SKLO, PROVÁZKY, LEPICÍ PÁSKY … = vše, co není tiskový papír
SOUTĚŽÍME O NEJLEPŠÍ SBĚRAČE
ŠKOLNÍ JÍDELNA – OZNÁMENÍ PRO CIZÍ STRÁVNÍKY
Školní jídelna pro cizí strávníky do konce roku nevaří – z vážných provozních a organizačních důvodů. Školní jídelna zahájí vaření pro cizí strávníky od 3. ledna. Platby za obědy budou vyrovnány v lednu 2023.
KONZULTAČNÍ ODPOLEDNE
Ve středu 23. 11. 2022 od 15 do 17 hodin se koná v budově dolní školy konzultační odpoledne pro rodiče žáků 1. – 5. tříd.
Ve čtvrtek 24. 11. 2022 od 15 do 17 hodin se koná v budově horní školy konzultační odpoledne pro rodiče žáků 6. – 9. tříd.
TŘÍDNÍ SCHŮZKY
V úterý 4. 10. 2022 v 15.15 hodin se koná v jídelně školy plenární zasedání SRPŠ. Po skončení budou třídní schůzky ve třídách.
V 16 hodin se uskuteční v jídelně školy setkání žáků 9. tříd a jejich rodičů se zástupci středních škol a učilišť.
ŠKOLNÍ JÍDELNA – UPOZORNĚNÍ
Z důvodu akutní havárie ve školní jídelně se ve čtvrtek 8. 9. 2022 a v pátek 9. 9. 2022 v základní škole nevaří. Žáci, kteří chodí do školní družiny, si přinesou velkou svačinu. Omlouváme se za vzniklé problémy. Děkujeme za pochopení.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
Základní škola J. A. Komenského Nivnice vás srdečně zve na Den otevřených dveří v opravené budově horní školy v sobotu 10. září 2022 ve 14:00 – 17:00 hodin.
ŠKOLNÍ STRAVOVÁNÍ 2022/2023
Přihlášky ke stravování pro školní rok 2022/2023 se budou přijímat na dolní škole:
- v pondělí 29. 8. 2022 12:00 – 17:00 h
- v úterý 30. 8. 2022 8:00 – 12:00 h
- ve středu 31. 8. 2022 7:00 – 12:00 h
Přihláška pro školní rok 2022/2023, pokud jste uvedli kontakt v loňském roce, vám bude zaslána na vaši mailovou adresu, dále si ji můžete vyzvednout na místě nebo je ke stažení zde: Přihláška ke stravování_žáci v ZŠ_2022-2023. Přihláška musí být řádně vyplněná, podepsaná a doručena osobně. Vyplněnou přihlášku stačí odevzdat v určenou dobu na dolní škole. Na přihlášky zaslané mailem se nebude přihlížet. Veškeré podrobnosti o úhradě a odhlašování obědů jsou součástí přihlášky ke stravování. Je nutné si tyto informace odstřihnout a uložit. Žáci 1. třídy a noví strávníci si při předání přihlášky musí zakoupit pro školní stravování čip v ceně 121,- Kč. Čip zůstává ve vlastnictví žáka.
Ve středu 1. 9. 2022 se z provozních důvodů nevaří.
Od 2. 9. 2022 si musí každý strávník odhlašovat oběd sám.
INFORMACE K ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2022/2023
Z důvodu komplexní rekonstrukce všech prostor budovy horní školy bude upraven začátek školního roku 2022/2023 následovně:
Dolní škola
1. září v 9:15 h se koná slavnostní zahájení školního roku na nádvoří dolní školy. Poté následuje přivítání prvňáčků s paní učitelkou ve třídě. Od 2. září probíhá běžná výuka.
Horní škola
1. září v 9:15 h se koná slavnostní zahájení školního roku na nádvoří dolní školy.
2. září proběhne sportovní den (bude upřesněno).
5. – 9. září je ředitelské volno.
Od 12. září probíhá běžná výuka.
Školní družina
1. září ŠD není.
2. – 9. září bude provoz ŠD zajištěn v prostorách dolní školy.
Od 12. září probíhá ŠD ve vlastních učebnách v budově horní školy.
Školní jídelna
1. září nevaří.
2. září se vydává studený balíček.
5. – 9. září se vaří pro žáky dolní školy, stravování probíhá v Besedě.
Od 12. září je ŠJ v plném provozu.
Vážení rodiče,
stavební práce v budově horní školy se chýlí ke konci a budou v termínu ukončeny. Firmě 3VαH patří velké poděkování za obrovské pracovní nasazení a kvalitní práci! Žáci se mohou těšit na krásné nové prostory.
V souvislosti s výukou je však potřeba připravit ještě mnoho dalších věcí, přestěhovat nábytek, přenést a uklidit učební pomůcky, smontovat regály, připevnit nástěnky, tabule, věšáky, instalovat dataprojektory a počítače, všechno označit, uklidit atd. Z těchto vážných provozních důvodů je pro žáky horní školy vyhlášeno na období 5. – 9. září ředitelské volno. Volný týden žáci využijí k přípravě školních pomůcek, jejichž seznam obdrží od třídních učitelů.
Děkuji všem za podporu, porozumění a spolupráci.
Ředitelka školy
LETNÍ PRÁZDNINY
Úřední dny v době letních prázdnin jsou ve dnech: 7. 7., 2. 8. a 23. 8. 2022. Kancelář je v budově horní školy. Vstup do budovy je hlavním vchodem – informace pro návštěvy jsou na vstupních dveřích.
INFORMACE K UKONČENÍ ŠKOLNÍHO ROKU
Vzhledem k probíhajícím rozsáhlým opravám budovy školy proběhne ukončení školního roku s organizačními změnami následovně:
- 10. 6. končí výuka a vydává se vysvědčení žákům horní školy
- 13. – 23. 6. probíhá školní stravování žáků dolní školy v budově Besedy
- 23. 6. končí provoz školní družiny (poslední den ŠD)
- 24. 6. končí výuka a vydává se vysvědčení žákům dolní školy
- 24. 6. školní jídelna z provozních důvodů nevaří
Slavnostní shromáždění u příležitosti ukončení školního roku se letos nekoná. Žáci obdrží vysvědčení ve třídách. V období od předání vysvědčení do konce června je uděleno ředitelské a ministerské volno.
Vážení rodiče, rozsáhlé opravy školní budovy jsou náročnou záležitostí, která se organizačně promítne také do ukončení školního roku. Během léta budou práce dokončeny a v září budou na žáky čekat krásné nové prostory. Děkuji všem, kteří školu podporují, a přeji krásné letní odpočinkové dny. Ředitelka školy
VSTUP DO ŠKOLY V DOBĚ OPRAV
Během oprav je vstup do budovy horní školy pro návštěvy a rodiče z levé boční strany budovy – z parkoviště u sportovního areálu.
PROVOZ ŠKOLY 28. dubna
Dne 28. dubna 2022 bude ve škole přerušena dodávka elektrického proudu.
Výuka v ZŠ proběhne. Žáci dolní školy budou mít 4 vyuč. hodiny, žáci horní školy budou mít na hale turnaj ve florbale. Školní stravování bude zajištěno formou studeného balíčku.
Školní družina je v provozu.
TŘÍDNÍ SCHŮZKY – KONZULTAČNÍ ODPOLEDNE
V úterý 5. dubna 2022 v 15 hodin se uskuteční v budově dolní školy třídní schůzky pro rodiče žáků 1. – 5. ročníku.
Vzhledem k opravě budovy horní školy bude čtvrtletní hodnocení žáků 6. – 9. ročníku uvedeno v elektronické žákovské knížce.
Individuální konzultace proběhnou ve středu 6. dubna 2022, ale z důvodu prostorových omezení jen po předchozí domluvě s daným vyučujícím. Email na vyučující je v obecném formátu uveden na záložce kontaktů.
KUCHAŘKA – nabídka pracovního místa
ZŠ Nivnice přijme do pracovního poměru kuchařku. Více informací u vedoucí školní jídelny, tel. 572 693 177.
PROVOZ ŠKOLY 22. března
Dne 22. března 2022 bude ve škole přerušena dodávka elektrického proudu.
Výuka v ZŠ proběhne. Žáci dolní školy budou mít 4 vyuč. hodiny, žáci horní školy 5 vyuč. hodin. Školní stravování bude zajištěno formou studeného balíčku.
Školní družina je v provozu.
OPRAVA BUDOVY HORNÍ ŠKOLY
V budově 2. stupně ZŠ (horní škola) bude probíhat kompletní rekonstrukce vnitřních prostor. Vzhledem k rozsahu prací nelze všechny opravy stihnout za období letních prázdnin, proto bude upravena organizace výuky v jarních měsících a zkrácen školní rok. Organizační změny:
- Od 23. 3. bude školní družina přesunuta do budovy dolní školy.
- Od 28. 3. budou zahájeny stavební práce ve staré části budovy horní školy, výuka se přesune do novější části budovy (do přístavby). Protože je nutné snížit počet přítomných osob v budově, žáci horní školy budou mít nový rozvrh hodin a tzv. dvoufázovou výuku. Ranní docházka se bude po týdnech střídat s odpolední docházkou. Školní stravování probíhá v plném rozsahu na ranní i odpolední docházce do školy. V individuálních případech se může stát, že má žák v odpoledních hodinách ZUŠ nebo zájmový kroužek. Pokud se žákovi nepodaří dohodnout přesun na jiný termín, rodič žáka z potřebné doby odpolední výuky omluví.
- 10. 6. bude ukončena výuka a vydáno vysvědčení žákům horní školy.
- 24. 6. bude ukončena výuka a vydáno vysvědčení žákům dolní školy.
Při pohybu a pobytu v prostorách školy a jejím areálu se dodržují především tyto zásady bezpečnosti: Bezepčnostní pokyny_oprava budovy školy
Vážení rodiče,
organizační zajištění výuky souběžně s generální opravou školní budovy je náročná záležitost. Věřím však, že se nám společně podaří všechno dobře zvládnout a naši žáci se v září vrátí do krásného, moderního a především bezpečného prostředí školy.
Děkuji všem za podporu, porozumění a spolupráci.
Ředitelka školy
OSLAVY 430. VÝROČÍ NAROZENÍ J. A. KOMENSKÉHO
Přijměte srdečné pozvání na:
- koncert Vivat Comenius dne 19. 3. 2022, 17.00 h, Kostel Sv. Andělů strážných v Nivnici a
- kulturní program Cesta za J. A. Komenským dne 20. 3. 2022, 14.00 h, Beseda v Nivnici.
Obě akce pořádá ZŠ Nivnice u příležitosti 430. výročí oslav narození J. A. Komenského.
TESTOVÁNÍ ŽÁKŮ od 3. 1. 2022
Na základě mimořádného opatření MZd a závazných pokynů MŠMT bude od 3. 1. 2022 probíhat antigenní testování žáků na COVID-19. Testování se nově týká všech žáků, tj. také těch, kteří prodělali nemoc nebo jsou očkovaní. Bližší informace zde:
Testování_od 3. 1. 2022_informace ZŠ Nivnice
Infoleták MŠMT pro rodiče_testování od 3. 1. 2022
OBĚDY V PŘÍPADĚ DISTANČNÍ VÝUKY – od 6. 12. 2021
Jestliže je žák nemocný, má omluvenku z vyučování v ŽK, lze mu poskytnout zvýhodněný školní oběd pouze v 1. den nepřítomnosti ve škole (formou odběru v jídlonosiči). Má-li Covid-19, nesmí si pro oběd dojít sám, podobně mu pro oběd nemůže dojít žádná osoba, které byla nařízena karanténa!
Jestliže je žák zdravý, ale byla mu nařízena karanténa z důvodu Covid-19 a třída má distanční výuku, které se žák účastní, může odebírat oběd ze ŠJ do jídlonosiče. Oběd ovšem nemůže vyzvedávat žák ani jiná osoba, která je v karanténě!
Obědy jsou automaticky přihlášené – žáci si sami obědy odhlašují.
Obědy do jídlonosiče se vydávají v době 11:00 – 11:30 h.
ZVÝŠENÍ CEN STRAVNÉHO OD 1. 1. 2022
Z důvodu zvyšování cen potravin dojde od 1. 1. 2022 k navýšení cen stravného. Více informací zde: Zvýšení cen stravného_od 1. 1. 2022
ŘEDITELSKÉ VOLNO 8. 12. 2021
Z důvodu přerušení dodávky elektrického proudu bude ve středu 8. 12. 2021 ředitelské volno. Uzavřena bude horní i dolní škola, školní družina není, školní jídelna nevaří.
VÁNOČNÍ KONCERT ŠKOLY
Školní vánoční koncert s jarmarkem se z důvodu koronavirové situace letos nekoná.
PREVENTIVNÍ TESTOVÁNÍ ŽÁKŮ
Na základě mimořádného opatření MZd bude od 6. prosince 2021 vždy každé pondělí probíhat preventivní testování žáků na COVID-19, které plynule naváže na současné scereeningové testování žáků (22. a 29. 11. 2021). Více informací zde: Testování_od 6. 12. 2021
KONZULTAČNÍ ODPOLEDNE 24. 11. 2021 – 2. STUPEŇ
Z důvodu zhoršující se epidemiologické situace bude čtvrtletní klasifikace k dispozici v E-ŽK.
Rodiče, kteří mají zájem o středeční konzultace, se ozvou učiteli daného předmětu nebo třídnímu učiteli prostřednictvím E-ŽK a domluví si schůzku.
TŘÍDNÍ SCHŮZKY – KONZULTAČNÍ ODPOLEDNE
V úterý 23. listopadu a ve středu 24. listopadu se uskuteční v budovách školy konzultační odpoledne:
- stupeň (1. – 5. ročník) – v 15 – 17 hodin, 23. 11. 2021,
- stupeň(6. – 9. ročník) – v 15 – 17 hodin, 24. 11. 2021.
Hygienická opatření budou dodržována.
TESTOVÁNÍ
Na základě Mimořádného opatření Mzd ČR proběhne 22. a 29. listopadu 2021 preventivní screeningové testování žáků na COVID-19. Testování bude probíhat na stejném principu jako v září. Více informací zde: Testování_22. a 29. 11. 2021
TŘÍDNÍ SCHŮZKY
V úterý 5. října v 15 hodin se uskuteční plenární zasedání SRPŠ v jídelně školy. Po skončení asi v 16 hodin budou schůzky ve třídách. Pro žáky 9. třídy a jejich rodiče proběhne v jídelně setkání se zástupci středních škol a učilišť.
KUCHAŘKA
Základní škola Nivnice přijme kuchařku do školní jídelny. Nástup IHNED.
Volejte školní jídelnu tel. č. 572 693 177 nebo ředitelství školy tel. č. 723 058 558.
UKONČENÍ TESTOVÁNÍ
Dne 10. 9. 2021 přestává platit mimořádné opatření MZd, testování žáků končí. Školní provoz je v běžném režimu.
ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2021/2022
Slavnostní zahájení školního roku proběhne 1. září 2021 v 9.15 h na nádvoří dolní školy. Poté následuje šerpování a přivítání prvňáčků s paní učitelkou ve třídě. Do tříd spolu s prvňáčky je umožněn vstup pouze rodičům (nutná ochrana dýchacích cest).
Školní družina zahájí provoz od 2. září 2021.
Důležité upozornění: Podle mimořádného opatření MZd ČR a nařízení MŠMT po společném zahájení proběhne přesun žáků 2. – 9. ročníku do tříd, kde se uskuteční testování (obdobným způsobem jako v minulém školním roce). Žáci si s sebou přinesou přezůvky a roušku, kterou musí mít při vstupu do budovy školy. Bližší informace zde:
Testování_informace k zahájení školního roku 2021-2022
Další informace k dispozici zde:
MŠMT_Nařízení k provozu škol a školských zařízení ve školním roce 2021-2022
LETNÍ PRÁZDNINY
Úřední dny v době letních prázdnin jsou ve dnech: 19. 7., 2. 8. a 23. 8. 2021.
Přeji všem krásné prožití letních prázdnin, hodně sluníčka a odpočinku! Na shledanou v novém školním roce 2021/2022. Ředitelka školy
LETNÍ PŘÍMĚSTSKÉ TÁBORY V ZŠ NIVNICE
V termínech 12. – 16. 7. a 19. – 23. 7. 2021 se v ZŠ Nivnice konají letní příměstské tábory, které organizujeme pro žáky naší školy v rámci výzvy MŠMT „Letní kempy“. V případě zájmu své děti můžete přihlašovat do 14. 6. 2021. Přihlášky jsou přijímány do naplnění kapacity. Bližší informace a přihláška jsou k dispozici ZDE:
Přihláška_Letní výzva_ZŠ Nivnice
PROVOZ ŠKOLY od 24. května 2021
Celá škola má přímou výuku ve škole v plném režimu.
PROVOZ ŠKOLY od 17. května 2021
1. – 5. ročník má přímou výuku, všechny třídy jsou ve škole v plném režimu.
6. – 9. ročník pokračuje tzv. rotační výuka dle rozpisu, viz níže.
Školní družina funguje v plném běžném režimu pro všechny přijaté žáky.
Školní jídelna:
11.30 – 13.15 h stravování žáků, kteří mají přímou výuku ve škole.
13.15 – 13.30 h „výdejní okénko“, odběr stravy do jídlonosičů pro žáky na online výuce.
PROVOZ ŠKOLY od 10. května 2021
1. – 9. ročník má rotační výuku, tj. celé třídy se po týdnu ve škole střídají (jeden týden výuka ve škole, druhý týden výuka online).
Výuka ve škole | Výuka online | |
10. 5. – 14. 5. | 1A, 2A, 3A, 4tř., 5A 6A, 7A, 8A, 9A |
1B, 2B, 3B, 5B 6B, 7B, 8B, 9B |
17. 5. – 21. 5. | 1B, 2B, 3B, 5B 6B, 7B, 8B, 9B |
1A, 2A, 3A, 4tř., 5A 6A, 7A, 8A, 9A |
Pro žáky horní školy na online výuce platí nový rotační rozvrh při distanční výuce. Rozvrh_2021_05_10_rotační při distanční výuce
Bližší informace k organizaci provozu školy a testování žáků zde:
Info k provozu od 10. 5._RODIČE
Testování_informace pro rodiče
Testování_informace_ZŠ Nivnice
Školní družina je v provozu pro žáky 1., 2. a 3. ročníku, kteří mají přímou výuku ve škole.
Bližší informace k organizaci provozu školy a testování žáků zde:
Školní jídelna:
11.30 – 13.15 h stravování žáků, kteří mají přímou výuku ve škole. Tito žáci mají obědy automaticky přihlášeny. Kdo oběd nechce, musí si ho odhlásit.
13.15 – 13.30 h „výdejní okénko“, výdej stravy do jídlonosičů žákům, kteří mají online výuku. Kdo chce oběd odebírat, musí si ho přihlásit.
KONZULTAČNÍ ODPOLEDNE
V úterý 27. 4. 2021 od 15 do 17 hodin se koná v budově horní školy konzultační odpoledne pro rodiče žáků 6. – 9. tříd.
Ve středu 28. 4. 2021 od 15 do 17 hodin se koná v budově dolní školy konzultační odpoledne pro rodiče žáků 1. – 5. tříd.
Dodržování hygienických opatření bude zajištěno.
Potvrzení o testu pro žáky, kteří konají přijímací zkoušku na střední školu
Podmínkou pro umožnění účasti žáka na zkouškách na střední školu je doložení potvrzení o negativním testu na COVID-19, který není starší 7 dní. Základní škola Nivnice žákům testování zajistí a vydá žákům potvrzení o provedení testu.
Testování v ZŠ Nivnice proběhne 28. a 29. dubna v 13:00 – 15:00 hod. v budově horní školy. Více informací zde: Informace pro žáky a rodiče_test na Covid_přijímací zkoušky na SŠ
Výuka ve čtvrtek 15. a 22. dubna 2021
Ve dnech 15. a 22. dubna 2021 bude přerušena dodávka el. energie v určité části obce. Online výuka se neruší, ale učitelé vědí a počítají s tím, že někteří žáci nebudou přihlášeni. Tito žáci si budou pracovat samostatně, úkoly k offline výuce (tedy k samostatné práci) budou mít od učitelů k dispozici den dopředu v Teams.
Adresa Komenského 101 a Osvobození 181 není na seznamu míst, která budou bez elektřiny. Přímá výuka v základní škole bude probíhat běžným způsobem.
Ošetřovné při rotační výuce
Informace k ošetřovnému zde: https://www.mpsv.cz/web/cz/osetrovne
Děti rodičů IZS a vybraných profesí
Informace k zajištění nezbytné péče o děti rodičů pracujících v IZS a vybraných profesích naleznete zde: Informace pro rodiče pracující v IZS
PROVOZ ŠKOLY od 12. dubna
1. – 5. ročník má rotační výuku, tj. celé třídy se po týdnu ve škole střídají (jeden týden výuka ve škole, druhý týden výuka online).
6. – 9. ročník má tzv. online výuku, tj. žáci jsou doma. Výuka probíhá podle online rozvrhu hodin.
Školní družina je v provozu pro žáky 1., 2. a 3. ročníku.
Bližší informace k organizaci provozu školy a testování žáků zde:
Info k provozu od 12. 4._RODIČE
Testování_informace pro rodiče
Testování_informace_ZŠ Nivnice
Školní jídelna:
11.30 – 12.30 h stravování žáků, kteří mají přímou výuku ve škole. Tito žáci mají obědy automaticky přihlášeny. Kdo oběd nechce, musí si ho odhlásit.
12.30 – 13.30 h „výdejní okénko“, výdej stravy do jídlonosičů žákům, kteří mají online výuku. Kdo chce oběd odebírat, musí si ho přihlásit.
ZMĚNY V PROVOZU ŠKOLY
Aktuální informace k návratu žáků do školy pro vás připravujeme. Čekáme na rozhodnutí KHS krizového štábu Zlínského kraje, jestli žáci Zlínského kraje nastoupí do škol 12. nebo 19. dubna 2021. Jakmile budeme znát rozhodnutí, ihned o něm budeme informovat.
POKRAČUJE ONLINE VÝUKA od 15. března
- Od pondělí 15. března pokračuje pro všechny žáky ZŠ online výuka podle online rozvrhu hodin.
- Školní družina není.
- Školní jídelna poskytuje přes „výdejní okénko“ v době 12.30 – 13.30 h obědy žákům na online výuce, kteří mají o stravování zájem. Oběd si musí strávník přihlásit – informace viz níže.
JARNÍ PRÁZDNINY 8. – 12. března
V týdnu 8. – 12. března jsou vyhlášené jarní prázdniny. Výuka neprobíhá. Školní jídelna pro žáky nevaří. Za období jarních prázdnin nevzniká nárok na ošetřovné.
CELÁ ŠKOLA ONLINE VÝUKA od 1. března
- Od pondělí 1. března mají všichni žáci ZŠ online výuku podle online rozvrhu hodin.
- Školní družina není.
- Školní jídelna poskytuje přes „výdejní okénko“ obědy žákům na online výuce, kteří mají o stravování zájem. Oběd si musí strávník přihlásit – informace viz níže.
- Informace k ošetřovnému zde: https://www.cssz.cz/web/cz/aktualni-informace-k-osetrovnemu
„VÝDEJNÍ OKÉNKO“ školní jídelny od 23. února 2021
Od úterý 23. února školní jídelna poskytuje přes „výdejní okénko“ obědy žákům na online výuce, kteří mají o stravování zájem. Organizace odběru obědů:
- Žák si oběd ve ŠJ pouze odebere do jídlonosiče, konzumace na místě neprobíhá.
- Oběd musí být odebrán v době 12.30 – 13.30 h.
- Vstup do ŠJ je služebním zadním vchodem.
- POZOR! Žák si MUSÍ obědy přihlásit přes www.strava.cz mailem: jidelna@zsnivnice.cz nebo telefonicky 572693177, protože obědy jsou centrálně odhlášené.
- Žák (rodič) sleduje a zodpovídá za řádné přihlášení/odhlášení obědů.
- Oběd na následující den musí být přihlášen/odhlášen do 14.00 h předchozího pracovního dne.
- V případě nemoci má žák nárok odebrat oběd jen první den, další dny nemoci obědy odebírat nelze.
- V případě karantény žáka nebo jiného člena rodiny obědy odebírat nelze.
- Žáci jsou povinni mít roušku, dodržovat bezpečnostní rozestupy, neshlukovat se před školou.
PROVOZ ZŠ a ŠD od 15. do 28. února 2021
Vzhledem k epidemiologické situaci se v provozu školy od 15. do 28. února nic nemění.
ELEKTRONICKÁ ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA
Vážení rodiče,
od 2. pololetí školního roku 2020/2021 je v naší základní škole na 2. stupni zavedena elektronická žákovská knížka (E-ŽK) na webovém rozhraní “Bakaláři“. E-ŽK umožňuje okamžitou kontrolu prospěchu, omlouvání absence a komunikaci se školou. Zavedení E-ŽK zvýší vaši informovanost o výsledcích vzdělávání dětí. E-ŽK plnohodnotně nahrazuje běžnou žákovskou knížku včetně omlouvání absencí dítěte ve výuce.
E-ŽK otevřete na webových stránkách školy v záložce E-ŽK, Dokumenty školy, kde najdete také základní informace a nápovědu k tomu, jak E-ŽK funguje. Vaše přihlašovací údaje obdržíte od třídního učitele e-mailem. První měsíc užívání E-ŽK bude zkušební. Věříme, že budeme všichni s touto změnou spokojeni.
PhDr. Šárka Mikesková, ředitelka školy
ŘEDITELSKÉ VOLNO 8. února 2021
Vzhledem k epidemiologické situaci se v provozu školy od 1. do 14. února nic nemění.
PROVOZ ZŠ a ŠD od 7. do 28. ledna 2021
Nic se nemění.
1. a 2. ročník má přímou výuku ve škole. Školní družina je pro žáky 1. a 2. ročníku v provozu.
3. – 9. ročník má distanční vzdělávání podle online rozvrhu, tj. žáci jsou doma.
PROVOZ ZŠ a ŠD od 4. ledna 2021
1. a 2. ročník má přímou výuku ve škole. Rouška je povinná ve všech prostorách po celou dobu. Obědy mají všichni žáci 1. a 2. ročníku přihlášeny. Školní družina je pro žáky 1. a 2. ročníku v provozu.
3. – 9. ročník má distanční vzdělávání podle online rozvrhu, tj. žáci jsou doma.
Rozvrh_ZŠ_online_1.stupeň_1.9.2020
Rozvrh_ZŠ_online_2.stupeň_1.9.2020
VÁNOČNÍ PRÁZDNINY
Vánoční prázdniny jsou 21. – 31. 12. 2020, obědy mají žáci odhlášeny. Bližší informace o organizaci výuky od 4. 1. 2020 budou zveřejněny na webu a v Teams na konci prosince.
KONZULTAČNÍ ODPOLEDNE
V úterý 15. 12. 2020 od 15 do 17 hodin se koná v budově dolní školy konzultační odpoledne pro rodiče žáků 1. – 5. tříd.
Ve středu 16. 12. 2020 od 15 do 17 hodin se koná v budově horní školy konzultační odpoledne pro rodiče žáků 6. – 9. tříd.
PROVOZ ZŠ a ŠD od 30. listopadu
1. – 5. a 9. ročník má prezenční výuku, tj. žáci chodí do školy.
6. – 8. ročník má tzv. rotační výuku, tj. třídy se po týdnu ve škole střídají.
Informace k rotační výuce zde: Info k provozu od 30. 11._web
Rozvrh hodin pro rotační výuku zde: Rozvrh_ZŠ_online_rotační_2.stupeň_30.11.2020
Rouška je povinná ve všech prostorách po celou dobu. Obědy mají všichni žáci, kteří chodí do školy, přihlášeny.
Školní družina je pro žáky 1. a 2. ročníku v provozu. Pro žáky 3. a 4. ročníku po dobu platnosti omezení vydaných Vládou ČR z organizačních důvodů školní družina nebude v provozu.
PROVOZ ZŠ a ŠD od 23. listopadu
NIC SE NEMĚNÍ.
3. – 9. ročník pokračuje v distančním vzdělávání podle online rozvrhu.
1. a 2. ročník pokračuje v prezenčním vzdělávání, tj. žáci chodí do školy. Rouška je povinná ve všech prostorách po celou dobu.
PROVOZ ZŠ a ŠD od 18. listopadu
3. – 9. ročník pokračuje v distančním vzdělávání podle online rozvrhu.
1. a 2. ročník zahajuje přímou výuku ve škole, tj. žáci jdou do školy. Rouška je povinná ve všech prostorách po celou dobu.
Obědy mají všichni žáci 1. a 2. ročníku přihlášeny.
Školní družina je pro žáky 1. a 2. ročníku v provozu.
TŘÍDNÍ SCHŮZKY HORNÍ ŠKOLY – ONLINE
Dne 10. listopadu se budou pro rodiče žáků horní školy konat online třídní schůzky. Bližší informace o průběhu třídních schůzek budou rodičům zaslány mailem. Sledujte prosím svou mailovou poštu. Děkujeme za spolupráci.
ONLINE VÝUKA POKRAČUJE
Od 2. listopadu všichni žáci ZŠ pokračují v online výuce podle online rozvrhu.
OŠETŘOVNÉ – aktuální informace
Podle nové právní úpravy se o ošetřovné žádá za uplynulý kalendářní měsíc, tedy na začátku měsíce listopadu za měsíc říjen. Nově nepotřebujete potvrzení od školy o jejím uzavření. Stačí nahlásit svému zaměstnavateli, že nastupujete na ošetřovné.
Žádost se vyplňuje elektronicky. ČSSZ vydala nový formulář, který je zveřejněn na ePortálu ČSSZ včetně dalšího postupu. Více informací zde:
https://www.mpsv.cz/web/cz/osetrovne
CELÁ ŠKOLA ONLINE VÝUKA OD 14. ŘÍJNA
- Od středy 14. října mají všichni žáci ZŠ online výuku podle online rozvrhu hodin.
- Od 26. do 30. 10. 2020 jsou volné dny (prázdniny).
- Obědy mají všichni žáci odhlášeny.
- Družina není.
- Online rozvrhy hodin zde:
Rozvrh_ZŠ_online_1.stupeň_1.9.2020
Rozvrh_ZŠ_online_2.stupeň_1.9.2020
Ošetřovné: Tiskopis „Žádost o ošetřovné“ vydá a potvrdí kancelář školy. Požádat o ošetřovné lze na mailu: zsnivnice@zsnivnice.cz nebo na tel. 572 693 225. Do mailu uveďte jméno, příjmení, třídu a rodné číslo dítěte.
Formulář je ke stažení zde: Žádost-o-ošetřovné
VÝUKA V ZŠ OD 12. ŘÍJNA 2020
HORNÍ ŠKOLA – zavádí se střídavá výuka, tj.:
12. – 16. října
Do školy chodí žáci: 6. B, 7. B, 8. B, 9. B
Distančně se vzdělávají žáci: 6. A, 7. A, 8. A, 9. A (obědy jsou odhlášené)
19. – 23. října
Do školy chodí žáci: 6. A, 7. A, 8. A, 9. A
Distančně se vzdělávají žáci: 6. B, 7. B, 8. B, 9. B (obědy jsou odhlášené)
- Ve škole se žáci vzdělávají podle běžného rozvrhu, TV je zrušena, v HV se nezpívá.
- Při distančním (domácím) vzdělávání žáci plní samostatně úkoly, které budou zadávány v Teams. Úkoly budou zveřejňovány pro každý konkrétní den vždy nejpozději ráno v době, kdy začíná vyučování. Splněné úkoly žák předloží ke kontrole při návratu do školy, kdy budou dovysvětleny a procvičeny.
DOLNÍ ŠKOLA – běžná výuka
Žáci chodí do školy, mají běžnou výuku podle rozvrhu hodin.
PÁTEK 25. ZÁŘÍ
V naší základní škole se v pátek 25. září UČÍ, ŽÁCI JDOU DO ŠKOLY.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ na školní zahradě horní školy
Ve čtvrtek 10. září 2020 v 13.00 h proběhne komentovaná prohlídka přírodní školní zahrady na horní škole. Srdečně všechny zveme!
OTEVŘENÍ ŠKOLY – čtvrtek 10. září
Ve čtvrtek 10. září se otevírá škola. Žáci přijdou do školy s aktovkami, vyučování začíná v 7.40 h. Obědy mají všichni žáci automaticky přihlášené. Kdo nepůjde na oběd, musí si oběd odhlásit.
ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍHO ROKU – změna času
Zahájení školního roku 2020/2021 proběhne 1. září formou online schůzky třídních učitelů a žáků v kmenových týmech v Teams, a to po skupinách ve dvou časech:
v 9.00 h žáci 2. stupně
v 10.00 h žáci 1. stupně
Žáci se do týmu přihlásí a čekají, až učitel zahájí schůzku.
OŠETŘOVNÉ
Při uzavření školy mají na ošetřovné nárok rodiče dětí do 10 let, nárok vzniká od zahájení školního roku, tedy od 1. září. Předběžně předpokládáme uzavření školy do 9. září. Formulář na ošetřovné a jeho potvrzení vydává ekonomka školy M. Šulová (budova horní školy, zadní vstup, zvoňte na kancelář, vstupujte s rouškou). Potvrzený formulář lze vyřídit také on-line formou. V tomto případě kontaktujte školu:
mailem: zsnivnice@zsnivnice.cz
telefonicky: 572 693 225
Více o ošetřovném zde: https://www.mpsv.cz/web/cz/osetrovne
Formulář zde: Žádost-o-ošetřovné
UZAVŘENÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLY, DISTANČNÍ VÝUKA
Ředitelství Základní školy Nivnice informuje žáky a jejich rodiče, že na základě oznámení Krajské hygienické stanice Zlín je s okamžitou platností přerušen provoz základní školy, a to z důvodu rizikového kontaktu zaměstnanců školy s osobou pozitivně testovanou na COVID-19.
Provoz ZŠ se přerušuje na dobu nezbytně nutnou až do odvolání.
Od začátku školního roku až do odvolání bude výuka probíhat distančním způsobem, formou Microsoft TEAMS. O všech podrobnostech žáci a rodiče budou postupně informováni prostřednictvím webových stránek školy a Teams. Obědy mají žáci ZŠ po dobu distanční výuky automaticky odhlášeny.
SLEDUJTE PRAVIDELNĚ WEBOVÉ STRÁNKY ŠKOLY a TEAMS.
Dne 1. září v 9.00 h proběhne zahájení školního roku formou online schůzky třídních učitelů a žáků v kmenových týmech.
Rodiče žáků 1. ročníků budou o postupu zahájení výuky informováni mailem.
Vážení rodiče, milí žáci, prosím vás všechny v této obtížné situaci o trpělivost a spolupráci. Děkuji za porozumění a přeji všem pevné zdraví.
PhDr. Šárka Mikesková, ředitelka školy
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ na školní zahradě horní školy
1. září 2020 v 13.00 h proběhne komentovaná prohlídka přírodní školní zahrady na horní škole. Srdečně všechny zveme!
ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2020/2021
Základní škola zahajuje od 1. září činnost v plném rozsahu běžným způsobem. Neplatí žádná organizační omezení ani povinnost roušky. Prohlášení o bezinfekčnosti se nevyžaduje.
Slavnostní zahájení školního roku 2020/2021 proběhne 1. září na nádvoří dolní školy po skupinách ve dvou časech:
v 9.15 h žáci 2. stupně
v 10.00 h žáci 1. stupně
Po slavnostním zahájení proběhne přivítání prvňáčků s paní učitelkou ve třídě. Do tříd spolu s prvňáčky je umožněn vstup pouze rodičům, kteří obdrží úvodní informace.
Během slavnostního zahájení se pro veřejnost koná prohlídka opravené učebny v bočním traktu dolní školy.
ŠKOLNÍ STRAVOVÁNÍ 2020/2021
Přihlášky ke stravování pro školní rok 2020/2021 se budou přijímat v kanceláři vedoucí školní jídelny:
v pondělí 17. 8. 2020 a 24. 8. 2020 od 12:00 h do 16:00 h
v úterý 18. 8. 2020 a 25. 8. 2019 od 8:00 h do 12:00 h
Přihláška pro školní rok 2020/2021, pokud jste uvedli kontakt v loňském roce, vám bude zaslána na vaši mailovou adresu, dále je umístěna na internetových stránkách školy nebo si ji můžete vyzvednout ve školní jídelně. Přihláška musí být řádně vyplněná, podepsaná a doručena osobně. Přihlášku stačí odevzdat v určenou dobu do schránky u dveří kanceláře vedoucí školní jídelny (vchod po kovovém schodišti, boční strana budovy). Na přihlášky zaslané mailem se nebude přihlížet.
Veškeré podrobnosti o úhradě a odhlašování obědů jsou součástí přihlášky ke stravování. Je nutné si tyto informace odstřihnout a uložit. Žáci 1. třídy a noví strávníci si při předání přihlášky musí zakoupit si pro školní stravování čip v ceně 120,- Kč.
Od úterý 1. 9. 2020 bude mít oběd přihlášen žák s odevzdanou přihláškou.
Dne 1. 9. 2020 se bude oběd vydávat od 11:00 do 12:00 hod. Odhlásit oběd si musí každý strávník sám.
Přihláška zde: Přihláška ke stravování_žáci v ZŠ_20-21
Ceny stravného od 1. 9. 2020
ÚŘEDNÍ DNY O PRÁZDNINÁCH
13. a 27. července
10. a 24. srpna
Kancelář v budově horní školy: 8.00 – 12.00 h
VYSVĚDČENÍ, ŘEDITELSKÉ VOLNO
Školní rok bude ukončen v úterý 23. 6. 2020. Na dobu od 24. 6. do konce června je vyhlášeno ředitelské volno. Společné slavnostní ukončení školního roku se letos vzhledem k mimořádné situaci nekoná. Vysvědčení bude žákům vydáváno ve třídách a po skupinách:
Vysvědčení 1. – 5. ročník – úterý 23. 6.
8.30 – 12.30 h – žáci, kteří nyní chodí do školy
13.00 h – žáci, kteří nyní nechodí do školy
Vysvědčení 6. – 8. ročník – úterý 23. 6.
7.40 h – dívky
9.20 h – hoši
Vysvědčení 9. ročník – středa 24. 6.
9.15 h – obě třídy na obecním úřadě
SCHŮZKA RODIČŮ BUDOUCÍCH PRVŇÁČKŮ
Ve středu 17. června 2020 v 16.00 h se v budově dolní školy uskuteční informační schůzka rodičů budoucích prvňáčků. Rodičům budou poskytnuty informace k zahájení školní docházky dětí (příprava školních pomůcek, organizační záležitosti atd).
Těšíme se na setkání.